Do Molecular BBDO z Pathfinder 23. Żmuda-Trzebiatowski i Kulbacki, wzmacniają strategię na pokładzie Molecular - światowej struktury e-commerce w BBDO.

Wraz z rozwojem Molecular BBDO – globalnej struktury e-Commerce w sieci BBDO, do zespołu dołączają Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki.
Molecular BBDO rozpoczyna globalny projekt edukacyjno - publicystyczny.

Startuje „The Newscatcher by Molecular BBDO”. Jest to nowy kanał komunikacji z rynkiem. Na https://newscatcher.molecularbbdo.com można znaleźć podcasty, artykuły i raporty na temat przełomowych zjawisk w e-commerce.
Nadyia Dziedzic i Julia Lubańska w Grupie BBDO

W marcu do zespołu BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Julia Lubańska wzmocni dział Client Service BBDO jako Account Manager, Nadyia Dziedzic będzie pracować na stanowisku E-commerce Strategic Plannera w Molecular BBDO.
Molecular BBDO otworzył oddział w Chicago

Molecular BBDO, globalny hub świadczący usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO, działający w ramach BBDO WWA, otworzył biuro w Chicago.
Grzegorz Sulich Chief Technology Officerem w BBDO Warszawa i Molecular BBDO

W związku z ekspansją Molecular BBDO - zarządzanego z Polski, globalnego hubu sieci BBDO dedykowanego rozwiązaniom e-commerce, wzrośnie zakres odpowiedzialności Grzegorza Sulicha w grupie BBDO.