Warsztaty Młodej Komunikacji w BBDO WWA.

26-27.03 pod auspicjami mBanku, Szkoły Mistrzów Reklamy, Czwartków Social Media i BBDO WWA ruszyły Warsztaty Młodej Komunikacji – www.workinprogres.edu.pl.
Wzmocnienie kreatywnej flanki BBDO WWA.

Do zespołu kreacji BBDO WWA zarządzanego przez Bartka Klimaszewskiego dołączyli: team w składzie Janka Szwykowska, Filip Kurkiewicz oraz Michael Hansen.
Spotawheel testuje.

Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu. Nową kampanię zobaczymy w TV i na platformach VOD
,,Każdemu może się…” – rusza kampania reklamowa Warty

1 grudnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej szeroką dostępność w różnych kanałach sprz...
KTR 2021

Nasz arsenał wzbogacił się o 2 miecze KTR w kategorii video craft w konkursie Klub Twórców Reklamy KTR za filmy dla OLX Group "Lecą żurawie" i "Szczepki Monstery".
Sukces BBDO w Effie Awards.

Jury 22. edycji Effie Awards przyznało 27 brązowych, 25 srebrnych i sześć złotych statuetek najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym przeprowadzonym w Polsce.
Jak łatwo skorzystać z Paczkomatów InPost i aplikacji InPost Mobile?

Nowa odsłona działań InPost według pomysłu kreatywnego BBDO.
Ketchup Pudliszki z nową kampanią „Przyjemność”.

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Pudliszki promująca flagowy produkt w portfolio – ketchup pomidorowy Pudliszki.
„…i ogarniam”: nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO.

mBank kieruje produkty bankowe do młodych.
Rusza MySanctions - kampania społeczna na rzecz ograniczenia importu paliw kopalnych z Rosji

Polscy praktycy marketingu pod patronatem IAA Polska przygotowali kampanię dla wszystkich krajów Unii Europejskiej.
Warsztaty Młodej Komunikacji w BBDO WWA.

26-27.03 pod auspicjami mBanku, Szkoły Mistrzów Reklamy, Czwartków Social Media i BBDO WWA ruszyły Warsztaty Młodej Komunikacji – www.workinprogres.edu.pl.
Wzmocnienie kreatywnej flanki BBDO WWA.

Do zespołu kreacji BBDO WWA zarządzanego przez Bartka Klimaszewskiego dołączyli: team w składzie Janka Szwykowska, Filip Kurkiewicz oraz Michael Hansen.
Spotawheel testuje.

Spotawheel testuje bezpieczeństwo zakupu samochodu. Nową kampanię zobaczymy w TV i na platformach VOD
,,Każdemu może się…” – rusza kampania reklamowa Warty

1 grudnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej szeroką dostępność w różnych kanałach sprz...
KTR 2021

Nasz arsenał wzbogacił się o 2 miecze KTR w kategorii video craft w konkursie Klub Twórców Reklamy KTR za filmy dla OLX Group "Lecą żurawie" i "Szczepki Monstery".
Sukces BBDO w Effie Awards.

Jury 22. edycji Effie Awards przyznało 27 brązowych, 25 srebrnych i sześć złotych statuetek najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym przeprowadzonym w Polsce.
Jak łatwo skorzystać z Paczkomatów InPost i aplikacji InPost Mobile?

Nowa odsłona działań InPost według pomysłu kreatywnego BBDO.
Ketchup Pudliszki z nową kampanią „Przyjemność”.

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Pudliszki promująca flagowy produkt w portfolio – ketchup pomidorowy Pudliszki.
„…i ogarniam”: nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO.

mBank kieruje produkty bankowe do młodych.
1
2
3