KTR 2021

Nasz arsenał wzbogacił się o 2 miecze KTR w kategorii video craft w konkursie Klub Twórców Reklamy KTR za filmy dla OLX Group "Lecą żurawie" i "Szczepki Monstery".
Sukces BBDO w Effie Awards.

Jury 22. edycji Effie Awards przyznało 27 brązowych, 25 srebrnych i sześć złotych statuetek najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym przeprowadzonym w Polsce.
Jak łatwo skorzystać z Paczkomatów InPost i aplikacji InPost Mobile?

Nowa odsłona działań InPost według pomysłu kreatywnego BBDO.
Ketchup Pudliszki z nową kampanią „Przyjemność”.

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Pudliszki promująca flagowy produkt w portfolio – ketchup pomidorowy Pudliszki.
„…i ogarniam”: nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO.

mBank kieruje produkty bankowe do młodych.
Małgorzata Miaskiewicz awansuje w grupie BBDO.

Małgorzata Miaskiewicz, Senior Art Director w BBDO awansowała na stanowisko Head of eCommerce Design w Molecular BBDO, globalnym hubie eCommerce w międzynarodowej sieci reklamowej BBDO.
BBDO wzmacnia kompetencje i struktury.

Magda Szewczuwianiec na pokładzie, Adam Kieres awansuje.
BBDO wygrywa przetarg na obsługę  marki Lipton Ice Tea

W drodze przetargu organizowanego przez Pepsico, wyłoniono agencję digital dla marki Lipton Ice Tea.
"Można i tak".

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru.
,,Każdemu może się…” – rusza kampania reklamowa Warty

1 grudnia rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Grupy Warta – „Każdemu może się …”. Emitowane w TV i internecie spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając wysoką jakość oferty w atrakcyjnej cenie, a także jej szeroką dostępność w różnych kanałach sprz...
KTR 2021

Nasz arsenał wzbogacił się o 2 miecze KTR w kategorii video craft w konkursie Klub Twórców Reklamy KTR za filmy dla OLX Group "Lecą żurawie" i "Szczepki Monstery".
Sukces BBDO w Effie Awards.

Jury 22. edycji Effie Awards przyznało 27 brązowych, 25 srebrnych i sześć złotych statuetek najbardziej efektywnym kampaniom reklamowym przeprowadzonym w Polsce.
Jak łatwo skorzystać z Paczkomatów InPost i aplikacji InPost Mobile?

Nowa odsłona działań InPost według pomysłu kreatywnego BBDO.
Ketchup Pudliszki z nową kampanią „Przyjemność”.

Właśnie wystartowała nowa kampania marki Pudliszki promująca flagowy produkt w portfolio – ketchup pomidorowy Pudliszki.
„…i ogarniam”: nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO.

mBank kieruje produkty bankowe do młodych.
Małgorzata Miaskiewicz awansuje w grupie BBDO.

Małgorzata Miaskiewicz, Senior Art Director w BBDO awansowała na stanowisko Head of eCommerce Design w Molecular BBDO, globalnym hubie eCommerce w międzynarodowej sieci reklamowej BBDO.
BBDO wzmacnia kompetencje i struktury.

Magda Szewczuwianiec na pokładzie, Adam Kieres awansuje.
BBDO wygrywa przetarg na obsługę  marki Lipton Ice Tea

W drodze przetargu organizowanego przez Pepsico, wyłoniono agencję digital dla marki Lipton Ice Tea.
"Można i tak".

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru.
1
2